jueves, 3 de diciembre de 2015


WYSTAWA JOANNY MIKSZY W WARSZAWIE 2015

Joanna Miksza wystawa malarstwa p.t. "ŚLAD"

Joanna Miksza malarka: "To jest moja dziesiąta wystawa i muszę powiedzieć, że moje credo się nie zmieniło i „nadal w garnkach mieszka Bóg”. Tak mówiła o zwyczajnych przedmiotach wielka mistyczka św. Teresa z Avila.
 
Otwarta dla publiczności od 5 grudnia A.D. 2015 do 31 stycznia A.D. 2016.
Codziennie w godz.8-20. Możliwość zakupienia poszczególnych prac z wystawy

DOBRE MIEJSCE wej. A Galeria Krużganek ul. Dewajtis 3, Warszawa WSTĘP WOLNY !

Więcej na www.dobremiejsce.org

 
 
Joanna Miksza:

„…nadal w garnkach mieszka Bóg…”

Jest to pozornie prosta relacja między człowiekiem poszukującym piękna w zwykłej rzeczywistości a Bogiem. Pozornie proste, bo potrzeba znaleźć coś, co łączy te poszukiwania z wiarą. A więc zawrzeć jak? w obrazach cząstkę własnej duszy. Poszerzać obszary piękna, bo to oznacza działanie religijne. W tym widzę cel i sens, i ośmielam się realizować przy pomocy dostępnych mi narzędzi, a czy zupa wyjdzie w garnku dobra ,oceni widz! Moja chęć wydobycia urody świata służy udowodnieniu myśli, że między wiarą a sztuką może istnieć głęboka jedność. Uważam, że sztuka ma nas poruszać ku dobru i pięknu, a nie - równać w dół do poziomu Edka z Mrożkowego „Tanga”. Bez względu na czasy i obyczaje! Mam też nadzieję, że moje obrazy ocierają się o tajemnicę i zmierzają ku uchu Najwyższego. Zapraszam do zatrzymania się pośród aktywności życia i – kontemplacji świata.

Tytuł "ŚLAD" oznacza poszukiwanie przeze mnie śladów Boga we wszechświecie, w przyrodzie, martwej naturze i człowieku oraz w tym, co on stwarza na Ziemi.

Wystawa z Gliwic składa się z 55 akrylowych obrazów od formatu 30x40cm poprzez 38x46cm, 50x50cm, 58x78cm do największego 64x120cm

Możliwość zakupienia poszczególnych prac z wystawy

Artykuł na stronie Dobrego Miejsca:


DOBRE MIEJSCE wej. A, Galeria Krużganek,
ul. Dewajtis 3, Las Bielański, Warszawa.

No hay comentarios: